آتش در خیمه ها – ویکی سلامت

آتش در خیمه ها

دلیل حمایت کورکورانه آمریکا از رژیم صهیونیستی هر چه که باشد، باعث شده صهیونیست ها به بزرگ ترین جنایتکاران تاریخ تبدیل شوند که شهادت بیش از 36 هزار نفر طی حدود هشت ماه تنها گوشه ای از پرونده قطور نسل کشی آنان است.

به گزارش ویکی سلامت،محبوبه نیاورانی در سرمقاله صبح نو نوشت:
236 روز از جنگ علیه نوار غزه می گذرد؛ جنگی که افکارعمومی جهان و انسان های آزاده را بیدار کرد و وجدان های بشری را علیه جنایت ها و نسل کشی رژیم صهیونیستی برانگیخت و در گوشه وکنار دنیا و حتی در دل غرب و کشورهایی که حامی این رژیم کودک کش هستند، اعتراضات عظیم خیابانی برپا شد و پای این اعتراضات به دانشگاه های سراسر جهان نیز باز شد و فریاد حمایت از مظلومین فلسطین از کف خیابان گرفته تا دانشگاه ها و نهادهای بین المللی سر داده شد؛ اما علی رغم همه این محکومیت ها، رژیم آدم کش صهیونیستی نه تنها از میزان جنایت های خود کم نکرده، بلکه اخیرا در حمله به رفح و بمباران چادر آوارگان و غیرنظامیان فلسطینی با  بی احترامی به همه ارزش های انسانی و قوانین و قطعنامه های بین المللی، سیاست های جنایتکارانه و جنون آمیز خود را پیش می برد. در حمله اخیر به رفح، میزان جنایت آن قدر بالا بود که حتی نتانیاهوی قصاب، آن را یک اشتباه تراژیک نامیده است.
اما این همه ماجرا نیست و کابینه افراطی نتانیاهو در کنار نابود کردن غزه و کوچاندن اجباری مردم، به فکر الحاق کرانه باختری و بازگشت به شهرک سازی ها هم هستند و در همه جهات، توطیه شوم خود را برای ضربه بر فلسطین پیش می برند. 
اما چه می شود که در میان انواع اعتراضات و فریاد جهانیان، حکم دادگاه لاهه، اقدام برخی کشورهای غربی در به رسمت شناختن کشور فلسطین و انواع کنفرانس ها و بیانیه های بین المللی علیه اسراییل؛ این رژیم همچنان در پیش چشم جهانیان به جنایت های خود ادامه می دهد.
ادامه این جنایت ها تنها یک عامل اصلی دارد و آن هم حمایت های علنی و پنهان آمریکا از این رژیم جنایتکار است. یک قدرت جنایتکار به نام آمریکا پشت سر رژیم اسراییل قرار دارد و بسیار قاطعانه از جنایت های این رژیم پلید حمایت می کند. تا جایی که نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا یکی از وعده های انتخاباتی خود را بیرون کردن معترضان به رژیم اسراییل از کشورش و جمع کردن بساط اعتراضات دانشجویی و خیابانی علیه اسراییل عنوان می کند. حتی خود مقامات اسراییلی اعتراف می کنند؛ اگر حمایت و سلاح آمریکا نباشد، ما توان ادامه جنگ در غزه را نداریم. نه تنها آمریکا بارها در شورای امنیت ملل متحد، قطعنامه آتش بس را وتو کرده است؛ بلکه در پشت پرده چراغ سبز را برای حمله به رفح نیز داده است. بنابراین این دولت آمریکاست که در پشت صحنه جنایت های رژیم کودک کش نقش آفرینی می کند و این کشور مسیول تمامی اتفاقات در رفح و نوار غزه است. دلیل این حمایت کورکورانه آمریکا از رژیم صهیونیستی هر چه که باشد، باعث شده صهیونیست ها به بزرگ ترین جنایتکاران تاریخ تبدیل شوند که شهادت بیش از 36 هزار نفر طی حدود هشت ماه تنها گوشه ای از پرونده قطور نسل کشی آنان است. اما با وجود همه انتقاداتی که در میان افکارعمومی و سازمان های بین المللی و حتی دولت های غربی علیه رژیم اسراییل شکل گرفته است، هنوز سکوت دولت های عربی نسبت به این جنایت ها نشکسته است، اگر مجموع 25 کشور عربی، مناسبات رسمی و غیررسمی خود با رژیم صهیونیستی را در واکنش به این جنایت ها قطع می کردند و از طریق سازمان های منطقه ای عربی و اسلامی، خط مشی واحدی در برابر تل آویو اتخاذ می کردند، اوضاع به شدت متفاوت و فشارها نسبت به این رژیم چندبرابر بیشتر می شد.

پایان خبر ویکی سلامت

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "آتش در خیمه ها – ویکی سلامت" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "آتش در خیمه ها – ویکی سلامت"، کلیک کنید.