آتش سوزی تریلی در بجنورد با همکاری مردم مهار شد – خبرگزاری ویکی سلامت | اخبار ایران و جهان

آتش سوزی تریلی در بجنورد با همکاری مردم مهار شد - خبرگزاری ویکی سلامت | اخبار ایران و جهان

علی یکدل در گفت وگو با خبرنگار ویکی سلامت اظهار کرد: با تماس مردم مبنی بر وقوع آتش سوزی یک دستگاه تریلی بلافاصله آتش نشانان از ایستگاه شماره 4 و یک به محل حادثه اعزام شدند.

وی ضمن قدردانی از اهالی که با استفاده از تعدادی خاموش کننده و آب در حال مهار آتش سوزی بودند گفت: با ورود آتش نشانان مشاهده شد که آتش از قسمت کابین خودرو شروع شده و مردم در حال مهار آتش هستند که با کمک آتش نشانان آتش کاملاً مهار و لکه گیری شد.

سرپرست سازمان آتش نشانی شهرداری بجنورد بیان کرد: این آتش سوزی در محور بجنورد به اسفراین قبل از پارک بش قارداش به وقوع پیوست و علت آن هم اکنون توسط کارشناسان آتش نشانی در دست بررسی است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "آتش سوزی تریلی در بجنورد با همکاری مردم مهار شد – خبرگزاری ویکی سلامت | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "آتش سوزی تریلی در بجنورد با همکاری مردم مهار شد – خبرگزاری ویکی سلامت | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.