آماده سازی 15 جایگاه عرضه بهداشتی دام برای عید قربان از سوی شهرداری تهران

آماده سازی 15 جایگاه عرضه بهداشتی دام برای عید قربان از سوی شهرداری تهران

سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران 15 جایگاه برای عرضه بهداشتی دام در روزهای عرفه و عید سعیدقربان آماده می کند.

به گزارش ویکی سلامت، چهارمین جلسه عرضه بهداشتی دام با حضور رییس ستاد، روسای کمیته ها و مدیران جایگاه ها در سالن اجتماعات سازمان مدیریت میادین برگزار شد.

در این جلسه، از سوی مدیران جایگاه ها گزارشی در خصوص آماده سازی به موقع جایگاه ها با شرایط و امکانات بهداشتی و رفاهی ارایه شد.

در ادامه جلسه نیز تاکید شد که با تمهیدات پیش بینی شده امسال، نیز شهروندان می توانند طبق روال سال های گذشته، دام را با قیمت مناسب و با انجام ذبح شرعی و بهداشتی از این جایگاه ها در سطح شهر تهران تهیه کنند.

سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار با انجام معاینه قبل و بعد از ذبح دام با حضور دامپزشک، در پیشگیری از بیماری های مشترک میان انسان و حیوان گام برداشته است و شهروندان می توانند با خیالی آسوده از این مراکز در سطح شهر تهران دام مورد نیاز خود را خریداری کنند.

بر اساس گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران، امسال سه جایگاه ثابت و 12 جایگاه موقت عرضه بهداشتی دام در روزهای عرفه و عید سعید قربان فعال و آماده خدمت رسانی به شهروندان هستند.

پایان خبر ویکی سلامت

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "آماده سازی 15 جایگاه عرضه بهداشتی دام برای عید قربان از سوی شهرداری تهران" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "آماده سازی 15 جایگاه عرضه بهداشتی دام برای عید قربان از سوی شهرداری تهران"، کلیک کنید.