احسان علیخانی می آید/ بازیگران اولین قسمت جوکر2 چه کسانی هستند؟

زمان انتشار برنامه «جوکر2» با اجرا و میزبانی احسان علیخانی و حضور بازیگران به عنوان شرکت کننده مشخص شده و این برنامه از چهارشنبه (16 خرداد) در شبکه نمایش خانگی منتشر می شود.

احسان علیخانی می آید/ بازیگران اولین قسمت جوکر2 چه کسانی هستند؟

آفتاب نیوز :

پس از فصل اول «جوکر» با اجرای سیامک انصاری، حالا این مسابقه با نام «جوکر 2؛ طبقه بیست ویک» به فصل دوم رسیده و این بار قرار است خود احسان علیخانی در جایگاه میزبان برنامه بنشیند.

آخرین اجرای احسان علیخانی به مسابقه «عصر جدید» در تلویزیون برمی گردد و حالا او بعد از تجربه یک فصل از جوکر در پشت صحنه، این بار قرار است خود در جایگاه به عنوان میزبان حاضر شود و با نشستن پشت مانیتور های متصل به 50 دوربین، حال وهوای مهمانان را رصد کند.

جواد رضویان، بهرنگ علوی، امیرحسین رستمی، محمدرضا علیمردانی، نیما شعبان نژاد، نصرالـ … رادش، مجید مظفری و هادی کاظمی از جمله بازیگرانی هستند که در فصل اول «جوکر2» حضور دارند.

پخش اولین قسمت «جوکر2» به میزبانی احسان علیخانی، چهارشنبه 16 خرداد از شبکه نمایش خانگی خواهد بود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "احسان علیخانی می آید/ بازیگران اولین قسمت جوکر2 چه کسانی هستند؟" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "احسان علیخانی می آید/ بازیگران اولین قسمت جوکر2 چه کسانی هستند؟"، کلیک کنید.