افزایش پذیرش مسافر در فرودگاه های سیستان و بلوچستان

افزایش پذیرش مسافر در فرودگاه های سیستان و بلوچستان

ویکی سلامت/سیستان و بلوچستان مدیرکل فرودگاه های سیستان و بلوچستان گفت: بیش از 2 هزار نفر میهمان نوروزی در مدت 2 روز با هواپیما وارد این استان شدند.

مهدی خسروی بنجار امروز چهارشنبه بیان کرد: فرودگاه های سیستان و بلوچستان در روزهای ششم و هفت فروردین ماه امسال میزبان 2هزار و 178 نفر میهمان ورودی بودند.

وی افزود: در این 2 روز تعداد 45 نشست و برخاست هواپیما در فرودگاه های سیستان و بلوچستان انجام شده و تعداد چهار هزار و 473 نفر مسافر اعزام و پذیرش شدند.

مدیرکل فرودگاه های سیستان و بلوچستان ادامه داد: باعث افتخار و خوشحالی تمامی کارکنان فرودگاه های استان است که میزبان و خدمت رسان به هم میهنان در ایام نوروز هستند.

وی همچنین از برقراری پرواز فوق العاده در مسیر تهران – زاهدان – تهران خبر داد و گفت: با هدف خدمت رسانی به هموطنان در ایام نوروز و با پیگیری های به عمل آمده پرواز در مسیر تهران- زاهدان- تهران توسط هواپیمایی چابهارایر در روز یکشنبه برقرار شد.

خسروی افزود: پرواز چابهار ایر با شماره پرواز 7602 / 7603با هواپیمای از نوع MD82 روز یکشنبه پنجم فروردین با برنامه خروج از مهرآباد ساعت 17 و 15 دقیقه و زمان خروج از زاهدان 20 برقرار شد.

پایان خبر ویکی سلامت

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "افزایش پذیرش مسافر در فرودگاه های سیستان و بلوچستان" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "افزایش پذیرش مسافر در فرودگاه های سیستان و بلوچستان"، کلیک کنید.