القسام از پرتابگر جدید رونمایی کرد

القسام از پرتابگر جدید رونمایی کرد

به گزارش ویکی سلامت پرتابگر جدید در ویدیویی به تاریخ هفت مارس رونمایی شد که یکی از مبارزان القسام در حال بارگیری آن با راکت بود.

به گزارش شبکه الجزیره، یکی دیگر از رزمندگان با بیان اینکه این پرتابگر به ارواح شهدای ما در بیت المقدس و سرزمین های 1948 تقدیم می شود، افزود: «شما که به خاطر زنان و اسیران ما در زمانی که مشغول تدارک این نبرد (طوفان الاقصی) بودیم، پیروز شدید، بدانید نبرد ما را از دستیابی به پیروزی برای روح و خاطرات شما منحرف نمی کند.»

به نقل از ویکی سلامت وی در پایان گفت: «شما که با شهادتتان تل آویو را به لرزه درآوردید، امروز هم بعد شهادتتان آن را می لرزانید، پس چشم نامردان خواب را به خودش نمی بیند.»

سرلشکر فایز الدویری کارشناس نظامی گفت که این پرتابگر جدید – که القسام پنج ماه پس از جنگ ارایه کرد – ممکن است یکی از دستاوردهای نبرد باشد و احتمالاً با مهندسی معکوس طراحی شده است.

311311

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "القسام از پرتابگر جدید رونمایی کرد" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "القسام از پرتابگر جدید رونمایی کرد"، کلیک کنید.