امدادرسانی به 200 حادثه در استان سمنان/ 346 نفر مصدوم شدند – خبرگزاری ویکی سلامت | اخبار ایران و جهان

امدادرسانی به 200 حادثه در استان سمنان/ 346 نفر مصدوم شدند - خبرگزاری ویکی سلامت | اخبار ایران و جهان

حسین درخشان در گفت وگو با خبرنگار ویکی سلامت، ضمن بیان اینکه از تاریخ 24 اسفند لغایت 14 فروردین ماه جمعیت هلال احمر به 200 حادثه مختلف در استان سمنان امداد رسانی کرده است، ابراز داشت: طی این حوادث 13 نفر در صحنه تصادفات رانندگی جان خود را از دست دادند.

وی ضمن بیان اینکه از بین حوادث مختلف سوانح ترافیکی با 81 درصد در صدر قرار دارد، افزود: در بین شهرهای استان سمنان نیز میامی بیشترین تعداد حوادث را به خود اختصاص داده است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان سمنان ضمن بیان اینکه طی بازه مذکور 115 نیروی عملیاتی در پایگاه های ثابت و سیار هلال احمر حضور داشتند، بیان کرد: این افراد به 346 مصدوم سوانح امداد رسانی لازم را انجام دادند.

درخشان ضمن بیان اینکه برای 10 نفر زنده در سوانح جاده ای عملیات رهاسازی به انجام رسید، تصریح کرد: 72 مصدوم سرپایی درمان و 70 نفر دیگر به مراکز بیمارستانی انتقال یافتند.

وی ضمن بیان اینکه 620 نفر در حوادث مختلف حادثه دیدند، افزود: 20 پایگاه ثابت و سیار برای امداد رسانی در خدمت مسافران نوروزی بوده است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "امدادرسانی به 200 حادثه در استان سمنان/ 346 نفر مصدوم شدند – خبرگزاری ویکی سلامت | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "امدادرسانی به 200 حادثه در استان سمنان/ 346 نفر مصدوم شدند – خبرگزاری ویکی سلامت | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.