انتشار کتاب «روش های عددی نوین» در جهاددانشگاهی قزوین

انتشار کتاب «روش های عددی نوین» در جهاددانشگاهی قزوین

ویکی سلامت/قزوین کتاب «روش های عددی نوین در بهینه سازی مدل های غیرخطی تابعی با متغیر زمان در ریاضیات» با تالیف شادان صدیق بهزادی توسط انتشارات جهاد دانشگاهی قزوین منتشر شد.

کتاب «روش های عددی نوین» با هدف بیان روش های علمی عددی جدید در حل معادلات دیفرانسیل و معادلات دیفرانسیل با مشتقات جزیی غیرخطی که کاربرد فراوانی در علوم مهندسی از جمله مهندسی برق، مکانینک، پزشکی و فیزیک دارد، منتشر شد. در این کتاب پیاده سازی روش های نوین عددی همراه با کدهای برنامه نویسی آن ها به زبان متمتیکا و متلب بیان شده است.

«روش های عددی نوین» هم کتاب آموزشی برای یادگیری روش های جدید عددی حل معادلات دیفرانسیل است و هم یادگیری کدنویسی به زبان های متمتیکا و متلب که 2 نرم افزار مهم و کاربردی برنامه نویسی ریاضی-مهندسی به شمار می رود را به همراه دارد.

به گزارش ویکی سلامت، این کتاب در 439 صفحه و قطع وزیری به بهای 250 هزار تومان از سوی انتشارات جهاد دانشگاهی قزوین منتشر شده است. علاقه مندان جهت تهیه نسخه فیزیک این کتاب می توانند به این لینک و نسخه الکترونیک آن به این لینک مراجعه کنند.

پایان خبر ویکی سلامت

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "انتشار کتاب «روش های عددی نوین» در جهاددانشگاهی قزوین" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "انتشار کتاب «روش های عددی نوین» در جهاددانشگاهی قزوین"، کلیک کنید.