ایران خودرو افزایشی در قیمت محصولات نداشته است

ایران خودرو افزایشی در قیمت محصولات نداشته است

در پی انتشار مطلبی در برخی رسانه ها و شبکه های اجتماعی مبنی بر افزایش قیمت محصولات ایران خودرو، پیگیری ها و بررسی های خبرگزاری ویکی سلامت نشان می دهد که قیمت محصولات این شرکت منطبق با آخرین قیمت های مصوب شورای رقابت است.

به گزارش ویکی سلامت، با پیگیری صورت گرفته توسط خبرگزاری ویکی سلامت، مشخص شد، در جدول منتشر شده، بهای کارخانه ای محصولات که براساس ضوابط نهادهای مرتبط در قیمت گذاری تعیین می شود درج شده و در ستون قیمت نهایی نیز بهایی که توسط مصرف کننده پرداخت می شود با احتساب مبالغ مربوط به پرداخت های قانونی شامل شماره گذاری، مالیات و… که سالانه توسط مبادی ذی ربط بروزرسانی و اعلام می شود، درج شده است.

براساس این گزارش، هزینه های قانونی از جمله مالیات ارزش افزوده که در سال 1403 نسبت به سال گذشته افزایش یافته، حقوق دولتی بوده و مستقیما به مبادی ذی ربط پرداخت می شود و ارتباطی به قیمت کارخانه ای محصولات ندارد.

قیمت محصولات این شرکت براساس دستورالعمل تنظیم بازار شورای رقابت است و تغییری در قیمت های مصوب ایجاد نشده است.

پایان خبر ویکی سلامت

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "ایران خودرو افزایشی در قیمت محصولات نداشته است" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "ایران خودرو افزایشی در قیمت محصولات نداشته است"، کلیک کنید.