بازار داغ فروش کد ملی برای ثبت نام خودرو وارداتی؛ هر کد ملی 250 میلیون تومان

بازار داغ فروش کد ملی برای ثبت نام خودرو وارداتی؛ هر کد ملی 250 میلیون تومان

آفتاب نیوز :

براساس اعلام سامانه یکپارچه خودرو های وارداتی مهلت ثبت نام خودرو های وارداتی در سامانه یکپارچه تا روز دوشنبه تاریخ 1402/11/23 تمدید شده و متقاضیان واجد شرایط می توانند نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

جالب اینجاست اختلاف قیمت خودرو های وارداتی از سامانه تا بازار باعث شده تا برخی با فروش کد ملی در فضای مجازی اقدام به کسب سود کنند.

اما نکته مهم اینجاست سایت های فروش محصولات در فضای مجازی به جای بررسی این آگهی ها آن ها را منتشر کرده و فضا را برای تخلفات فراهم کرده اند.

در یکی از این آگهی ها هزینه خرید شماره های ملی برای ثبت نام در طرح خودرو های وارداتی 250 میلیون عنوان شده که این رقم البته متناسب با خودرو ها متفاوت است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بازار داغ فروش کد ملی برای ثبت نام خودرو وارداتی؛ هر کد ملی 250 میلیون تومان" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بازار داغ فروش کد ملی برای ثبت نام خودرو وارداتی؛ هر کد ملی 250 میلیون تومان"، کلیک کنید.