برتری «النصر» برابر «الفیحا» با گلزنی «کریستیانو رونالدو» – خبرگزاری ویکی سلامت | اخبار ایران و جهان

برتری «النصر» برابر «الفیحا» با گلزنی «کریستیانو رونالدو» - خبرگزاری ویکی سلامت | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار ویکی سلامت، در یکی از دیدارهای مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب آسیا شامگاه چهارشنبه از ساعت 21:30 تیم فوتبال «النصر» عربستان میهمان «الفیحا» عربستان بود که این دیدار در پایان با نتیجه یک بر صفر به سود النصر به پایان رسید.

تیم فوتبال النصر که به لطف حضور ستاره هایی همچون «کریستیانو رونالدو»، «تالیسکا»، «مارسلو بروزوویچ»، «اوتاویو» و «آیمن احمد» امید زیادی برای کسب عنوان قهرمانی این مسابقات دارد در این دیدار اما در نقش یک مدعی ظاهر نشد و در حالی که بازی تا دقایق پایانی با تساوی بدون گل دنبال می شد در دقیقه 81 «کریستیانو رونالدو» موفق شد دروازه «الفیحا» را باز کند تا این تیم در نخستین دیدار خود در مرحله حذفی این مسابقات پیروزی خفیفی به دست آورد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برتری «النصر» برابر «الفیحا» با گلزنی «کریستیانو رونالدو» – خبرگزاری ویکی سلامت | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برتری «النصر» برابر «الفیحا» با گلزنی «کریستیانو رونالدو» – خبرگزاری ویکی سلامت | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.