بهترین راه مبارزه با تحریم و استکبار تقویت تولید و توسعه اقتصاد است

بهترین راه مبارزه با تحریم و استکبار تقویت تولید و توسعه اقتصاد است

ویکی سلامت/لرستان نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی گفت: بهترین راه مبارزه با تحریم و استکبار تقویت تولید و توسعه اقتصاد است.

فاطمه مقصودی امروز 17 خردادماه در نشست وزیر صنعت، معدن و تجارت با فعالان اقتصادی لرستان که در محل فرمانداری بروجرد برگزار شد، اظهار کرد: رویکرد ما در راستای منویات مقام معظم رهبری و هدف گذاری دولت سیزدهم و اقدامات جهادی در راستای جهش و رونق تولید طی چهار سال اخیر بوده است.

وی خاطرنشان کرد: کارخانجات و توسعه کارخانه ها باعث پیشرفت می شود و بهترین راه مبارزه با استکبار، تقویت از درون است که این هدف از راه تقویت تولید و توسعه اقتصاد محقق می شود.

نماینده مردم بروجرد در مجلس اضافه کرد: طرح احیای خودروسازی بروجرد امروز با حضور وزیر صمت صورت گرفت و این طرح از قابلیت اشتغال بالایی برخوردار است.

مقصودی بیان کرد: اشتغال زایی 2 هزار نفری برای شرکت خودروسازی بروجرد تعریف و در حال حاضر 500 نفر آن محقق شده است.

وی ادامه داد: امروز سفر وزیر صمت به لرستان تکمیل کننده سفر رییس جمهور به لرستان است که شاهد افتتاح مواردی همچون طرح احیای سایت خودروسازی بروجرد بودیم.

پایان خبر ویکی سلامت

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بهترین راه مبارزه با تحریم و استکبار تقویت تولید و توسعه اقتصاد است" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بهترین راه مبارزه با تحریم و استکبار تقویت تولید و توسعه اقتصاد است"، کلیک کنید.