بیست و نهمین جشنواره شعر رضوی با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد

بیست و نهمین جشنواره شعر رضوی با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد

ویکی سلامت/کرمان مراسم اختتامیه بیست و نهمین جشنواره بین المللی شعر رضوی شامگاه 21 اردیبهشت ماه با معرفی برگزیدگان در تالار فرهنگ و هنر کرمان برگزار شد.

محسن روحی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان در این مراسم گفت: در دو سال اخیر تلاش کردیم اجراها با رویکرد جدید برگزار و جشنواره شعر رضوی از رویداد فرهنگی ادبی به جریان گسترده فرهنگی معنوی در استان کرمان و کشور تبدیل شود.

وی با اشاره به دریافت بیش از 2000 اثر در دبیرخانه جشنواره افزود: در سال جاری رشد 100 درصدی آثار ارسالی به جشنواره را نسبت به سال گذشته داشتیم و برنامه های متنوعی در استان و کشور برگزار شد و مورد پذیرش اصحاب شعر و ادب قرار گرفته است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان اظهار کرد: جشنواره شعر رضوی یکی از قدیمی تربن و با اصالت ترین جشنواره های ادبی و فرهنگی است که توفیق عرض ارادت به ساخت امام ریوف را داریم و تلاش کردیم جشنواره را به سمت مردمی بودن سوق بدهیم. 

به گزارش ویکی سلامت، در مراسم اختتامیه بیست و نهمین جشنواره شعر رضوی در کرمان، 11 اثر به عنوان برگزیده و شایسته تقدیر معرفی شدند. 

پایان خبر ویکی سلامت 

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بیست و نهمین جشنواره شعر رضوی با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بیست و نهمین جشنواره شعر رضوی با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد"، کلیک کنید.