تعهد 358 نفری اشتغال در کبودراهنگ – خبرگزاری ویکی سلامت | اخبار ایران و جهان

تعهد 358 نفری اشتغال در کبودراهنگ - خبرگزاری ویکی سلامت | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار ویکی سلامت، مسلم غلامی شامگاه شنبه در جلسه ی کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان اظهار داشت: تحقق شعار امسال رهبر معظم انقلاب راه حل عبور از مشکلات کشور است.

وی افزود: راه اندازی درگاه ملی مجوزها یکی از مهمترین اقدامات شهید جمهور آیت الله دکتر رییسی در دولت سیزدهم برای تسهیل و بهبود فرآیند کسب و کارها بوده است که امروزه نقشی تعیین کننده در فعالیت های اقتصادی و اشتغالزایی کشور دارد.

غلامی ادامه داد: سهم تعهد اشتغال شهرستان کبودراهنگ در سال جاری 1 هزار و 599 نفر شغل است که تابه امروز 358 نفر در سامانه رصدبه ثبت رسیده است.

وی تصریح کرد: از ظرفیت های روستاها در جهت سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال نظیر روستاهای کرداباد، ویان و طاهرلو نباید غافل شد.

غلامی گفت: راه اندازی شهرک های صنعتی اورقین و بشیک تپه در دستور کار است که در شهرک صنعتی اورقین چندین واحد مستقر شده اند.

وی با بیان اینکه اقتصاد منطقه را باید در قالب شهرک های تخصصی پیش ببریم و توسعه دهیم، ادامه داد: انتظار داریم مدیران علاوه بر کارهای روتین خود، شناسایی استعدادها و ظرفیت های حوزه مدیریتی خود را جهت اشتغال و تولید انجام دهند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تعهد 358 نفری اشتغال در کبودراهنگ – خبرگزاری ویکی سلامت | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تعهد 358 نفری اشتغال در کبودراهنگ – خبرگزاری ویکی سلامت | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.