تل آویو: در صورت دستیابی به توافق تبادل اسرا، عملیات رفح را به تعویق می اندازیم

تل آویو: در صورت دستیابی به توافق تبادل اسرا، عملیات رفح را به تعویق می اندازیم

به گزارش ویکی سلامت به نقل از ویکی سلامت، «یسراییل کاتس» وزیر خارجه رژیم صهیونیستی امروز شنبه در حساب کاربری خود در ایکس گفت اگر دستیابی به توافق تبادل اسرا صورت بگیرد، حمله نظامی اسراییل به رفح به تعویق می افتد.

در همین زمینه، «یاییر لاپید» رییس اپوزیسیون رژیم صهیونیستی گفت: «اگر انتخاب بین توقف جنگ در غزه و انعقاد توافق اسرا است، پس باید به سمت توافق پیش برویم.»

همچنین امروز خانواده های اسرای صهیونیست در غزه پس از انتشار پیام ویدیویی القسام درباره کشته شده ده ها نفر از اسرای صهیونیست در حملات رژیم صهیونیستی به غزه عنوان کردند: اسراییل باید انتخاب کند، حمله به رفح یا توافق برای مبادله اسرا؟!

خانواده های اسرای صهیونیست تاکید کردند: «باید جنگ را متوقف کرد و بهای آن را پرداخت و حمله به رفح صرفا هزینه ای اضافی خواهد بود.»

القسام به تازگی در پیامی ویدیویی اعلام کرد: «فشار نظامی منجر به کشته شدن ده ها اسیر اسراییلی در دستان ما شد و بقیه اسرا را هم از جشن گرفتن عید پسح همراه با عزیزانشان محروم ساخت.»

310310

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تل آویو: در صورت دستیابی به توافق تبادل اسرا، عملیات رفح را به تعویق می اندازیم" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تل آویو: در صورت دستیابی به توافق تبادل اسرا، عملیات رفح را به تعویق می اندازیم"، کلیک کنید.