توقیف 100 خودروی حادثه ساز در استان سمنان

توقیف 100 خودروی حادثه ساز در استان سمنان

ویکی سلامت/سمنان رییس پلیس راه استان سمنان از توقیف 100 دستگاه خودروی دارای تخلفات حادثه ساز در این استان طی چند روز اخیر خبر داد.

سرهنگ موسی بزرگی 3 فروردین ماه از ایستِ پلیس راه به رانندگان پرخطر در سفرهای نوروزوی خبر داد و اظهار کرد: در قالب طرح نوروزی 100 دستگاه خودرو که دارای تخلفات حادثه ساز از قبیل سرعت و سبقت غیر مجاز انحراف به چپ و حرکات مارپیچ و … بودند در ایام طرح نوروزی توسط همکاران پلیس راه استان سمنان توقیف شدند.

وی افزود: پلیس برابر قوانین با رانندگان متخلف برخورد می کند.

سرهنگ بزرگی تصریح کرد: با توجه به حجم بالای تردد در محور های استان رانندگی مخاطره آمیز برخی کاربران جاده موجب حوادث تلخ می گردد که پلیس با این رانندگان با قاطعیت برخورد خواهد کرد تا کام زایرین امام رضا (ع) و مسافرین نوروزی تلخ نشود.

رییس پلیس راه استان از سرعت بالا و خواب آلودگی رانندگان به عنوان مهمترین عامل تصادفات نام برد و از رانندگان خواست با استراحت های لازم و به موقع و پرهیز از رانندگی با سرعت غیرمجاز به کاهش تصادفات کمک کنند.

پایان خبر ویکی سلامت

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "توقیف 100 خودروی حادثه ساز در استان سمنان" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "توقیف 100 خودروی حادثه ساز در استان سمنان"، کلیک کنید.