تیراندازی در پی دستگیری سارقین منزل در شرق تهران – خبرگزاری ویکی سلامت | اخبار ایران و جهان

تیراندازی در پی دستگیری سارقین منزل در شرق تهران - خبرگزاری ویکی سلامت | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری ویکی سلامت، در ساعت 18:35 سه شنبه 25 اردیبهشت 1403 ماموران به سرنشینان یک دستگاه خودرو پژو پارس سفید رنگ مشکوک و به راننده خودرو دستور ایست دادند.

به دلیل عدم توجه راننده خودرو پژو پارس به دستور پلیس و اقدام به فرار، طی یک تعقیب و گریز ماموران با رعایت قانون بکارگیری سلاح اقدام به تیراندازی کردند که نهایتاً در محدوده خیابان شهید مدنی، خودرو متوقف، یک نفر دستگیر و نفر دوم نفر از ناحیه پا مورد هدف گلوله قرار گرفت.

در بازرسی اولیه از خودرو، آلات استفاده در سرقت منزل کشف شده و تحقیقات جهت شناسایی جرایم ارتکابی سارقین در دستور کار پلیس پایتخت قرار گرفته است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تیراندازی در پی دستگیری سارقین منزل در شرق تهران – خبرگزاری ویکی سلامت | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تیراندازی در پی دستگیری سارقین منزل در شرق تهران – خبرگزاری ویکی سلامت | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.