ثبت تصویر پلنگ ایرانی در شهرستان دهلران

ثبت تصویر پلنگ ایرانی در شهرستان دهلران

آفتاب نیوز :

علیرضا محمدی مدیرکل حفاظت محیط زیست ایلام، ظهر جمعه 24 فروردین ماه گفت: تصویر یک قلاده پلنگ در یکی از زیستگاه های کوهستانی بخش زرین آباد از توابع شهرستان دهلران ثبت شد.

وی افزود: مستند سازی حضور این گونه حمایت شده با نصب دوربین تله ای توسط محیط بان مهدی مامی و با همکاری و همراهی افراد بومی منطقه انجام گرفت.

مدیرکل حفاظت محیط زیست ایلام با بیان اینکه امنیت زیستگاه و غذای مورد نیاز، 2 عامل مهم در حفظ گونه پلنگ در زیستگاه های استان است، افزود: گشت و کنترل در زیستگاه ها توسط یگان های حفاظت محیط زیست شهرستان ها به صورت مداوم صورت می گیرد.

وی در پایان از همکاری و همراهی جامعه محلی خصوصاً آقایان جواد میرزایی و هادی مرادی با مامورین یگان حفاظت محیط زیست و نصب دوربین های تله ای قدردانی کرد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "ثبت تصویر پلنگ ایرانی در شهرستان دهلران" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "ثبت تصویر پلنگ ایرانی در شهرستان دهلران"، کلیک کنید.