ثبت 1300 رای مردم کرمانشاه در هر دقیقه

ثبت 1300 رای مردم کرمانشاه در هر دقیقه

به گزارش خبرنگار ویکی سلامت کرمانشاه، علی شعبانی شامگاه امروز جمعه (یازدهم اسفندماه) با حضور در ستاد انتخابات استان کرمانشاه، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: 32 گام برای انتخابات پیش بینی شده بود که 31 گام آن تا امروز انجام شد و گام پایانی که برگزاری انتخابات بوده در حال برگزاری است.

وی افزود: زمان اصلی فرایند انتخابات 10 ساعت بود که وزارت کشور آن را تمدید کرده و سپس ستاد انتخابات کشور تمدید نهایی را تا ساعت 24 اعلام کرد.

رییس ستاد انتخابات استان کرمانشاه تصریح کرد: در روستاها و مناطق کم تراکم اخذ آراء تا ساعت 22 به پایان رسید و شمارش رای در آنها آغاز شده، اما اخذ رای در شعب شهری تا ساعت 24 تمدید شده است.

وی ادامه داد: مشارکت نسبت به دوره گذشته بیشتر بوده و دارای آمار مطلوبی هستیم در هر دقیقه هزار و 300 رای در استان اخذ می شود؛ تا ساعت 22 هیچ صندوق شهری و روستایی باز نشده و اگر شعبه ای که پیش از این ساعت صندوقی را باز کرده باشد مرتکب تخلف شده است.

شعبانی اضافه کرد: امسال دستگاه های احراز هویتی را به صورت فعال داشتیم که تعداد آراء را در لحظه ثبت می کند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "ثبت 1300 رای مردم کرمانشاه در هر دقیقه" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "ثبت 1300 رای مردم کرمانشاه در هر دقیقه"، کلیک کنید.