جذب بیش از 8 میلیارد تومان تسهیلات در بخش کشاورزی چهارمحال و بختیاری

جذب بیش از 8 میلیارد تومان تسهیلات در بخش کشاورزی چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری ویکی سلامت استان چهارمحال و بختیاری مهندس سعید خسروی ،بیان کرد: تعداد 8پرونده در رسته امور دام به مبلغ 14600(چهارده میلیارد و ششصد میلیون تومان)از محل تسهیلات تبصره 18قانون بودجه سال 1401در سال جاری به صندوق کارآفرینی امید معرفی گردید که تا کنون 8میلیارد و ششصد میلیون آن به تعداد 6پرونده جذب گردیده است.

وی،با اشاره به اینکه، نرخ این تسهیلات با توجه به اینکه در مناطق کم برخوردار اجرا شده اند 11درصد بوده و بازپرداخت آن 5ساله می باشد افزود: بانک های متولی روند پرداخت تسهیلات را سرعت دهند و از طرفی واحدهای تولیدی باید چهارچوب دریافت تسهیلات را در پرونده های بانکی رعایت کنند تا دچار بروکراسی اداری نشوند.

گفتنی است ، مهمترین هدف پرداخت این تسهیلات ایجاد و حفظ اشتغال و افزایش و پایداری تولید می باشد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "جذب بیش از 8 میلیارد تومان تسهیلات در بخش کشاورزی چهارمحال و بختیاری" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "جذب بیش از 8 میلیارد تومان تسهیلات در بخش کشاورزی چهارمحال و بختیاری"، کلیک کنید.