جزییات زلزله 4.6 ریشتری حوالی خنج فارس

جزییات زلزله 4.6 ریشتری حوالی خنج فارس

آفتاب نیوز :

غلامرضا غلامی با اعلام این خبر افزود: بلافاصله به محض وق. ع زمین لرزه تیم های ارزیاب به منطقه و کانون زمین لرزه اعزام شدند و تاکنون خسارتی گزارش نشده است.

همچنین اسماعیل کیانپور جانشین اورژانس لارستان در تکمیل این خبر افزود: پنج تیم ارزیاب به کانون زلزله و شعاع آن اعزام شدند و پس از بررسی مناطق توسط پایگاه های بیغرد، فیشور، خنج، سیف آباد و بیرم مشخص شد که این زمین لرزه در این مناطق خسارت جانی و مالی نداشت.

جانشین اورژانس لارستان و مسیول EOC ادامه داد: کلیه پایگاه های اورژانس لارستان و واحد های پشتیبانی از جمله اتوبوس آمبولانس و اورژانس هوایی شهید قایدی لارستان برای وقوع پس لرزه های احتمالی در حالت آماده باش کامل قرار دارند.

به گزارش مرکز لرزه نگاری کشوری موسسه ژیوفیزیک دانشگاه تهران، این زمین لرزه ساعت 33 دقیقه و 45 ثانیه و در طول جغرافیایی: 53.46 (شرقی) و عرض جغرافیایی 27.82 (شمالی) و در عمق هشت کیلومتری زمین به وقوع پیوست.

براساس این گزارش، این زلزله در هشت، 39 کیلومتری محمله و 43 کیلومتری بیرم روی داده است.

این زمین لرزه در 219 کیلومتری شهر شیراز مرکز استان فارس و 284 کیلومتری شهر بوشهر رخ داد.

شهرستان خنج در فاصله 265 کیلومتری جنوب شیراز واقع شده است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "جزییات زلزله 4.6 ریشتری حوالی خنج فارس" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "جزییات زلزله 4.6 ریشتری حوالی خنج فارس"، کلیک کنید.