جشنواره روستایی و عشایری در استان قزوین برگزار می شود – خبرگزاری ویکی سلامت | اخبار ایران و جهان

جشنواره روستایی و عشایری در استان قزوین برگزار می شود - خبرگزاری ویکی سلامت | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری ویکی سلامت سعید ابیت اظهار کرد: همزمان با آیین سنتی طلب باران و پنجاه به در دومین جشنواره روستایی و عشایری در این استان قزوین دایر می شود.

وی افزود: با برنامه ریزی و هماهنگی های انجام شده عشایر این استان در این جشنواره با برپایی سیاه و سفید چادر حضور فعال خواهند داشت.

وی اظهار داشت: عشایر از طوایف، ایلات و مناطق مختلف استان با عرضه محصولات لبنی، گیاهان دارویی، صنایع دستی، پخت نان و آش های محلی توانمندی های خود را بعنوان جامعه مولد به معرض نمایش خواهند گذاشت.

ابیت یادآور شد: این نمایشگاه از 17 تا 21 اردیبهشت امسال در محل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان قزوین از ساعت 15 الی 21 همراه با بازی های محلی و بومی اقوام ایرانی برگزار خواهد شد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "جشنواره روستایی و عشایری در استان قزوین برگزار می شود – خبرگزاری ویکی سلامت | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "جشنواره روستایی و عشایری در استان قزوین برگزار می شود – خبرگزاری ویکی سلامت | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.