حضور پررنگ ناظران انضباطی و اخلاقی در دربی 103 پایتخت – خبرگزاری ویکی سلامت | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری ویکی سلامت و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، امیرمهدی علوی، مدیر روابط عمومی فدراسیون در این باره عنوان کرد: وفق برنامه ریزی های انجام شده و هماهنگی های به عمل آمده، دستور العمل ها و آیین نامه های مرتبط با کدهای انضباطی و اخلاق در دیدار تیم های استقلال و پرسپولیس اعمال خواهد شد. بر این اساس، جدا از حضور ناظران ویژه انضباطی و اخلاق، روسای این دو کمیته هم در روز دربی در ورزشگاه آزادی حضور خواهند داشت.

وی افزود: همچنین با عنایت به بهره مندی از تکنولوژی کمک داور ویدیویی در این مسابقه و ضرورت رعایت پروتکل های مرتبط حین بازی توسط اعضا محترم دو تیم، موارد و الزامات مربوطه داوری متعاقبا و به صورت رسمی اطلاع رسانی خواهد شد.

حضور پررنگ ناظران انضباطی و اخلاقی در دربی 103 پایتخت

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "حضور پررنگ ناظران انضباطی و اخلاقی در دربی 103 پایتخت – خبرگزاری ویکی سلامت | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "حضور پررنگ ناظران انضباطی و اخلاقی در دربی 103 پایتخت – خبرگزاری ویکی سلامت | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.