دستگیری 86 نفر در زنجان

رییس مبارزه با موادمخدر فرماندهی انتظامی استان زنجان در نتیجه اجرای طرح 48 ساعته آرامش در شهر از دستگیری 86 نفر معتاد و خرده فروش و کشف 17 کیلو انواع موادمخدر خبر داد.

دستگیری 86 نفر در زنجان

آفتاب نیوز :

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ رحیم رفیعی اظهار کرد: پلیس مبارزه با موادمخدر استان با هدف قرار دادن نقاط آلوده و جرم خیز طرح ضربتی «آرامش در شهر» را به مدت 48 ساعته در سطح استان به اجرا گذاشت.

وی افزود: از نتایج اجرای این طرح دستگیری 33 نفر خرده فروش مواد و 53 نفر معتاد متجاهر بود که در مجموع 86 نفر را شامل می شود.

 رفیعی تصریح کرد: از دیگر توفیقات این طرح کشف 17 کیلو و 246 گرم انواع مواد مخدر سنتی و صنعتی، سوخته و دیگر مشتقات مواد بود.

رییس پلیس مبارزه با موادمخدر فرماندهی انتظامی استان زنجان، عنوان کرد: پلیس با قدرت تمام در راستای ایجاد آرامش شهروندان و پاک سازی نقاط آلوده از لوس وجود قاچاقچیان و خرده فروشان موادمخدر طرح های ضربتی «عاصفات» و «آرامش در شهر» را به صورت مستمر و شبانه روزی اجرا خواهد کرد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "دستگیری 86 نفر در زنجان" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "دستگیری 86 نفر در زنجان"، کلیک کنید.