دمای خوزستان بالای 48 درجه می رود

دمای خوزستان بالای 48 درجه می رود

آفتاب نیوز :

محمد سبزه زاری اظهار کرد: براساس نقشه های پیش یابی هواشناسی، تا اواخر هفته وزش بادها در مناطق جنوبی، غربی و مرکزی متوسط گاهی نسبتا شدید خواهد بود و احتمال وقوع گرد و خاک های محلی و موقتی در ساعاتی از بعد از ظهرها به ویژه فردا و پس فردا وجود دارد.

وی افزود: در این ایام روند افزایش دما در سطح استان خوزستان پیش بینی می شود و در روزهای پنجشنبه و جمعه وقوع دماهای 48 درجه و بالاتر در مناطق جنوبی، غربی و مرکزی و بخش هایی از شمال استان وجود دارد. شمال خلیج فارس هم تا پایان هفته مواج خواهد بود.

مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: در شبانه روز گذشته امیدیه با 46.1 و ایذه با 16.1 درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین و خنکترین نقاط خوزستان گزارش شده اند. تغییرات دمای اهواز در این مدت بین  43.9 و 27.5 درجه سانتیگراد در نوسان بوده است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "دمای خوزستان بالای 48 درجه می رود" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "دمای خوزستان بالای 48 درجه می رود"، کلیک کنید.