دهقان: حکم دادگاه زنجانی از ابتدا این بود که اگر اموال برگردد اعدام نمی شود

در حاشیه جلسه هییت دولت؛

دهقان: حکم دادگاه زنجانی از ابتدا این بود که اگر اموال برگردد اعدام نمی شود

معاون حقوقی رییس جمهور گفت: حکم دادگاه زنجانی از ابتدا این بود که اگر اموال برگردد اعدام نمی شود

به گزارش گروه سیاست و جهان خبرگزاری علم و فناوری ویکی سلامت؛ محمد دهقان، معاون حقوقی رییس جمهور امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هییت دولت در جمع خبرنگاران در رابطه با پرونده بابک زنجانی اظهار کرد: بابک زنجانی سال 97 از زندان به مسیولین نامه زد که «من در خارج از کشور اموالی دارم و می توانم بدهی را برگردانم»؛ رییس وقت قوه قضاییه هم فرصتی برای بازگشت پول به او داد.

وی افزود: بخشی از بدهیِ زنجانی پیش تر با توقیف اموال او در داخل کشور پرداخت شد و بخش دیگرِ بدهیِ او هم با کالای ارزشمندی که وارد کشور شده پرداخت شد.

دهقان گفت: حکم دادگاه زنجانی از ابتدا این بود که اگر اموال برگردد اعدام نمی شود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "دهقان: حکم دادگاه زنجانی از ابتدا این بود که اگر اموال برگردد اعدام نمی شود" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "دهقان: حکم دادگاه زنجانی از ابتدا این بود که اگر اموال برگردد اعدام نمی شود"، کلیک کنید.