رقابت 90 نامزد برای 45 کرسی مجلس شورای اسلامی

رقابت 90 نامزد برای 45 کرسی مجلس شورای اسلامی

مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی امروز جمعه 21 اردیبهشت ماه در 22 حوزه برگزار می شود و 90 نامزد برای 45 کرسی باقی مانده مجلس شورای اسلامی با یکدیگر رقابت می کنند.

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری ویکی سلامت، مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی با رقابت 90 نامزد برای 45 کرسی باقی مانده مجلس، از ساعت 8 صبح امروز جمعه 21 اردیبهشت ماه آغاز شد.

مردم آگاه ایران اسلامی امروز پای صندوق های رای می روند تا سرنوشت این 45 کرسی را تعیین کنند. در این میان، 11 هزار و 500 شعبه اخذ رای در مرحله دوم انتخابات وجود دارد که 65 درصد آن مربوط به انتخابات الکترونیکی است. 

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی 11 اسفند 1402 برگزار شد که 245 نفر به مجلس راه یافتند.

طبق اعلام وزارت کشور، در مرحله اول انتخابات مجلس، تعداد رای صحیح ماخوذه در حوزه انتخابیه تهران یک میلیون و 569 هزار و 857 رای بود و از بین نامزدها 14 نفر به طور مستقیم وارد مجلس شدند و 32 نفر دیگر نیز به مرحله دوم راه یافتند که برای تصدی 16 کرسی باقی مانده بهارستان به رقابت خواهند پرداخت.

 

خبر در حال تکمیل…

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "رقابت 90 نامزد برای 45 کرسی مجلس شورای اسلامی" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "رقابت 90 نامزد برای 45 کرسی مجلس شورای اسلامی"، کلیک کنید.