رهبر کره شمالی شهادت رییس جمهور را تسلیت گفت

رهبر کره شمالی شهادت رییس جمهور را تسلیت گفت

خبرگزاری رسمی کره شمالی امروز سه شنبه اعلام کرد که کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی در پیامی شهادت ابراهیم رییسی، رییس جمهور ایران را تسلیت گفته است.

به گزارش ویکی سلامت، کیم در این پیام، شهادت رییس جمهور را یک «ضایعه بزرگ» برای ایران خوانده و ابراز امیدواری کرده خانواده های داغدار هر چه زودتر التیام یابند.

خبرگزاری کره شمالی به نقل از کیم نوشته است: او «یک دولتمرد برجسته و یک دوست نزدیک» بود که «کمک بزرگی به آرمان مردم ایران برای حفظ حاکمیت، توسعه و منافع کشورشان و دستاوردهای انقلاب اسلامی کرد.»

پایان خبر ویکی سلامت

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "رهبر کره شمالی شهادت رییس جمهور را تسلیت گفت" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "رهبر کره شمالی شهادت رییس جمهور را تسلیت گفت"، کلیک کنید.