روز ششم جشنواره فیلم فجر؛ آرام و بی هیاهو مثل «نپتون» +پادکست

فجر 42 از نگاه ویکی سلامت|

روز ششم جشنواره فیلم فجر؛ آرام و بی هیاهو مثل «نپتون» پادکست

برج میلاد به عنوان مرکز اصلی چهل و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر در ششیمن روز برگزاری این رویداد روز آرامی را پشت سر گذاشت.

به گزارش خبرنگار فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری ویکی سلامت، چهل و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر از دوازدهم تا بیست و دوم بهمن امسال به دبیری مجتبی امینی در حال برگزاری است.

در همین ارتباط خبرگزاری ویکی سلامت هر روز اتفاقات این رویداد سینمایی در مرکز جشنواره (مرکز همایش های برج میلاد) را در قالب پادکست های کوتاه بررسی خواهد کرد.

در پادکست امروز، نگاهی کوتاه به اتفاقات مربوط به  ششمین روز جشنواره داریم. روزی که در آن برج میلاد تهران شاهد نمایش سه فیلم بود.

 

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "روز ششم جشنواره فیلم فجر؛ آرام و بی هیاهو مثل «نپتون» +پادکست" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "روز ششم جشنواره فیلم فجر؛ آرام و بی هیاهو مثل «نپتون» +پادکست"، کلیک کنید.