رونق و توسعه کیش در دستور کار سازمان منطقه آزاد کیش

رونق و توسعه کیش در دستور کار سازمان منطقه آزاد کیش

به گزارش خبرگزاری ویکی سلامت از کیش ، رحیم سرهنگی در نشست با اعضا انجمن سرمایه گذاران و کارآفرینان کیش بر نقش تاثیرگذار بخش خصوصی در رونق و طی مسیر توسعه کیش تاکید کرد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با بیان این که همکاری، تعامل و هماهنگی بخش خصوصی و این سازمان، نوید بخش گذر از مشکلات حفظ و جذب سرمایه گذاران است؛ خاطر نشان کرد: بکارگیری اختیارات قانونی بخش دولتی در کنار بهره مندی از ظرفیت های بخش خصوصی زمینه ساز تحقق این مهم است.

وی ضمن استقبال از برگزاری و تداوم این گونه جلسات افزود: از آنجایی که اعتقادراسخ داریم که حیات جزیره کیش درگرو حضور سرمایه گذاران و افزایش فعالیت آنان است؛ از اینرو در راستای رفع موانع سرمایه گذاران، مذاکره با مسیولان کشوری و نهادهای دولتی در حال انجام است.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش ادامه داد: علاوه بر مذاکره با مسوولان بالادستی و نهادهای مربوطه که بصورت مستمر ادامه دارد؛ همزمان طی جلسات درون سازمانی با حضور معاونان و مدیران این سازمان، کاهش فرایندهای اداری و بررسی راهکارهای لازم درخصوص رفع مشکلات سرمایه گذاران و کارآفرینان کیش را پیگیری می کنیم.

بر اساس این گزارش، در این نشست چگونگی حمایت و تقویت بخش خصوصی برای گذران تابستان و فصل کم فروغ گردشگری و الزامات رونق سرمایه گذاری با همکاری بخش خصوصی مورد بحث و بررسی قرار گرفت و سرمایه گذاران و کارآفرینان کیش نیز پیشنهاداتی در جهت پیشبرد پروژه ها و کسب و کارها ارایه کردند.

گفتنی است در این نشست وحید زارع فکری معاون اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد کیش و مهدی ادیبان سرپرست معاونت گردشگری این سازمان حضور داشتند.

46

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "رونق و توسعه کیش در دستور کار سازمان منطقه آزاد کیش" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "رونق و توسعه کیش در دستور کار سازمان منطقه آزاد کیش"، کلیک کنید.