ریکاوری و فیزیوتراپی بازیکنان استقلال

ریکاوری و فیزیوتراپی بازیکنان استقلال

آفتاب نیوز :

بازیکنان استقلال پس از تساوی روز گذشته برابر مس رفسنجان، امروز مشغول انجام تمرینات ریکاوری شدند. بازیکنانی که به میدان رفته بودند، خود را برای دیدار برابر آلومینیوم آماده می کنند.

علاوه بر این، نفراتی که در بازی روز گذشته دچار مصدومیت شدند، طی امروز و فردا زیر نظر کادرپزشکی روند درمانی خود را طی می کنند تا در صورت تایید نهایی، به تمرینات گروهی اضافه شوند.

در حال حاضر، گوستاوو بلانکو و صالح حردانی جدی ترین بازیکنان مصدوم استقلال بوده و مشغول انجام فیزیوتراپی هستند و باید دید آیا می توانند به بازی با آلومینیوم برسند یا خیر.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "ریکاوری و فیزیوتراپی بازیکنان استقلال" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "ریکاوری و فیزیوتراپی بازیکنان استقلال"، کلیک کنید.