رییسی: همه امکانات برای رسیدگی به سیل زدگان و آسیب دیدگان مشهد بسیج شود

رییسی: همه امکانات برای رسیدگی به سیل زدگان و آسیب دیدگان مشهد بسیج شود

رییس جمهور تاکید کرد: همه امکانات برای تسریع در رسیدگی به وضعیت سیل زدگان و آسیب دیدگان مشهد بسیج شود.

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری ویکی سلامت، رییس جمهور در تماس تلفنی با استاندار خراسان رضوی آخرین وضعیت امدادرسانی به سیل زدگان این استان را پیگیری و دستورات لازم برای بسیج همه امکانات در این زمینه صادر کرد.

سیدابراهیم رییسی که برای برگزاری دومین سفر استانی به مازندران در این استان به سر می برد، عصر امروز پنجشنبه در تماسی تلفنی با استاندار خراسان رضوی ضمن اطلاع از آخرین اخبار و جزییات وقوع سیل در این استان و امدادرسانی های صورت گرفته، دستور داد همه امکانات برای تسریع در رسیدگی به وضعیت سیل زدگان و آسیب دیدگان بسیج شود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "رییسی: همه امکانات برای رسیدگی به سیل زدگان و آسیب دیدگان مشهد بسیج شود" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "رییسی: همه امکانات برای رسیدگی به سیل زدگان و آسیب دیدگان مشهد بسیج شود"، کلیک کنید.