زاخارووا: آماده کمک به ایران هستیم/ امیدواریم رییس جمهور و همراهان او سلامت باشند

زاخارووا: آماده کمک به ایران هستیم امیدواریم رییس جمهور و همراهان او سلامت باشند

سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه درباره حادثه بالگرد رییس جمهور گفت: امیدواریم سرنشینان بالگرد در سلامت باشند و خطری جانشان را تهدید نکند لذا آماده کمک به جست وجوی بالگرد مفقود شده رییس جمهور و همراهان وی هستیم.

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری ویکی سلامت، ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه درباره حادثه بالگرد رییس جمهور ایران اظهار کرد: اطلاعات مربوط به سانحه بالگرد حامل مقامات بلندپایه ایران از جمله رییس جمهور این کشور را از نزدیک رصد می کنیم.

وی افزود: امیدواریم سرنشینان بالگرد در سلامت باشند و خطری جانشان را تهدید نکند.

سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه تاکید کرد: روسیه آماده کمک به جستجوی بالگرد مفقود شده حامل رییس جمهور ایران و تحقیقات درباره علت این حادثه است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "زاخارووا: آماده کمک به ایران هستیم/ امیدواریم رییس جمهور و همراهان او سلامت باشند" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "زاخارووا: آماده کمک به ایران هستیم/ امیدواریم رییس جمهور و همراهان او سلامت باشند"، کلیک کنید.