ساخت 150 هزار واحد مسکونی از ماه آینده آغاز می شود

ساخت 150 هزار واحد مسکونی از ماه آینده آغاز می شود

رییس سازمان نوسازی شهر تهران از شروع ساخت 150 هزار واحد مسکونی از ماه آینده خبر داد.

به گزارش خبرنگار فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری ویکی سلامت، مهدی هدایت رییس سازمان نوسازی شهر تهران امروز 17 اردیبهشت در جمع خبرنگاران، گفت: سال گذشته 3 درصد از بافت فرسوده بر اساس برنامه چهارم انجام شد و امسال هم این امر رخ می دهد.

وی با بیان اینکه کلنگ زنی بیش از 150 هزار واحد مسکونی در تهران از ماه آینده آغاز می شود، گغت: نقش ما تسهیل گری است و در ماه اینده این کار در شهر تهران آغاز می شود و این واحد در بافت فرسوده، محدوده های ناپایدار و اراضی ناکار امد ساخته می شود.

هدایت ادامه داد: در شهر تهران باید سالیانه 150 هزار واحد ساخته شود تا جلوی فرسودگی شهر گرفته شود و در سال های قبل 40 تا 60 هزار واحد ساخته شد و عقب ماندگی در این زمینه داریم.

هدایت به موضوع مسکن استطاعت پذیر اشاره کرد و گفت: در این باره هدف گذاری شده است.

وی به پروژه های بازآفرینی باغ راه حضرت فاطمه زهرا (س) و پروژه نفرآباد اشاره کرد و گفت: پروژه بازآفرینی باغ راه حضرت فاطمه زهرا (س) که چند سالی است با هدف توسعه گردشگری و برقراری عدالت اجتماعی در حال ساخت است، به مرحله تکمیل و بهره برداری نزدیک شده و در طی ماه های آینده در دسترس شهروندان تهرانی قرار می گیرد.

هدایت با بیان اینکه طرح احداث باغ راه حضرت فاطمه زهرا (س) به وسعت حدود 10 مکیلومتر با هدف کاهش شکاف اجتماعی، افزایش سرانه فرهنگی و رفاهی در سال 1383 شروع شده است، گفت با پیگیری های انجام شده و تلاش پیمانکاران فعال در پروژه به مرحله پایانی و بهره برداری رسیده است، این طرح به عنوان محور گردشگری مناطق 17 و 18 محسوب می شود.

این خبر ادامه دارد…

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "ساخت 150 هزار واحد مسکونی از ماه آینده آغاز می شود" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "ساخت 150 هزار واحد مسکونی از ماه آینده آغاز می شود"، کلیک کنید.