سرمایه گذاری بومی برای توسعه شترداری حمایت می شود – خبرگزاری ویکی سلامت | اخبار ایران و جهان

سرمایه گذاری بومی برای توسعه شترداری حمایت می شود - خبرگزاری ویکی سلامت | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار ویکی سلامت، محمد ابراهیم حسن نژاد بعد از ظهر سه شنبه در بازدید از طرح های اشتغالزایی دشتی اظهار داشت: شهرستان دشتی از جمله مناطق مستعد پرورش شتر است که باید مورد توجه قرار بگیرد.

وی افزود: در این بازدید از کارگاه های فرآوری نیز بازدید به عمل آمد که نشان داد استعدادهای خوبی در جهت اشتغالزایی وجود دارد.

معاون وزیر جهاد کشاورزی گفت: از سرمایه گذاران بومی در جهت توسعه شتر داری حمایت می کنیم.

حسن نژاد ادامه داد: همچنین از سرمایه گذارانی که می توانند به توسعه شتر داری در منطقه کمک کنند حمایت تا زمینه اشتغال افراد فراهم شود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "سرمایه گذاری بومی برای توسعه شترداری حمایت می شود – خبرگزاری ویکی سلامت | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "سرمایه گذاری بومی برای توسعه شترداری حمایت می شود – خبرگزاری ویکی سلامت | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.