سفر زوج استرالیایی با ماشین 100ساله به زنجان

سفر زوج استرالیایی با ماشین 100ساله به زنجان

آفتاب نیوز :

داود آبیان، معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این زوج استرالیایی از موزه رختشویخانه، بازار زنجان و فروشگاه های صنایع دستی شهر زنجان بازدید کردند.

معاون گردشگری استان زنجان افزود: در نظر این گردشگران خارجی، ایران برخلاف تصویر های ساخته شده رسانه ای، کشور بسیار امن با مردمان مهربان و خونگرم برای گردشگران است.

وی گفت: این زوج امروز از گنبد جهانی سلطانیه بازدید خواهند کرد و سپس به سمت تهران عزم خواهند شد.

آبیان افزود: تبلیغ ورود گردشگران خارجی و برگزاری این قبیل تور های گردشگری می تواند فرصتی برای معرفی درست کشورمان به عنوان مقصدی امن، زیبا و منحصربه فرد به جهانیان فراهم کند. 

وی بیان کرد: بنابر اعلام کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، «لانگ» و «بیو کیدبی» که سفر خود را در روز 13 فروردین امسال از لندن، پایتخت انگلستان آغاز کردند، تا حالا کشور های فرانسه، بلژیک، لوکزامبورگ، آلمان، اتریش، اسلوونی، کرواسی، صربستان، بلغارستان و ترکیه را پشت سر گذاشته اند و یکشنبه 23 اردیبهشت 1403 از طریق مرز بازرگان وارد ایران شدند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "سفر زوج استرالیایی با ماشین 100ساله به زنجان" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "سفر زوج استرالیایی با ماشین 100ساله به زنجان"، کلیک کنید.