سنجش بیش از 9000 نوآموز در استان سمنان

سنجش بیش از 9000 نوآموز در استان سمنان

ویکی سلامت/سمنان  رییس اداره آموزش و پرورش استثنایی سمنان از سنجش بیش از 9 هزار نوآموز در این استان خبر داد.

اشرف السادات داودالموسوی، رییس اداره آموزش و پرورش استثنایی سمنان شامگاه 12 خردادماه از سنجش 9 هزار و 400 نوآموز بدو ورود به پیش دبستان و دبستان این استان خبر داد و اظهار کرد: با تلاش مضاعف همکاران اجرای برنامه ی سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان سراسر استان، فراتر از آمار پیش بینی شده انجام شد.

 وی با اشاره به پایان سنجش و ارزیابی نوآموزان روستاهای استان خاطرنشان کرد: با استقرار مرکز جامع سنجش، آموزش، توانبخشی و مداخله به هنگام رشدی _تربیتی شاهرود در روستاهای سطوه و طرود، ارزیابی نوآموزان مناطق روستایی این شهرستان نیز پایان یافت.

 داودالموسوی یادآور شد: پیش بینی سنجش هشت هزار و 700 نوآموز پیش دبستانی برای سال تحصیلی جدید در دستور کار قرار گرفته بود که با استقبال والدین، این آمار از مرز 9 هزار نفر نیز گذشت.

رییس اداره آموزش و پرورش استثنایی سمنان با اشاره به تفاوت آمارها در این بخش اضافه کرد: مهمترین دلیل اصلی این تفاوت، وجود نوآموزانی است که بدون گذراندن دوره پیش دبستانی، مهرماه پیش رو کلاس اولی خواهند شد.

وی با اشاره به اهمیت سنجش های انجام شده در این ا اره کل، از خانواده ها خواست با اداره آموزش و پرورش استثنایی استان حداکثری همکاری و همراهی را داشته باشند.

پایان خبر ویکی سلامت

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "سنجش بیش از 9000 نوآموز در استان سمنان" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "سنجش بیش از 9000 نوآموز در استان سمنان"، کلیک کنید.