سیره شهدای خدمت باید توسط مسوولان ادامه یابد

سیره شهدای خدمت باید توسط مسوولان ادامه یابد

ویکی سلامت/گلستان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: در برابر شهدا بویژه شهدای خدمت مسوولیم، سیره آنها که روش مدیر تراز انقلاب اسلامی است، باید توسط مسوولان با هر نگاه و سلیقه سیاسی ادامه پیدا کند.

سیدعلی مهاجر امروز (ششم خرداد ماه) در مراسم بزرگداشت شهدای خدمت در روستای القجر شهرستان مینودشت، اظهار کرد: ویژگی های شهید رییسی، همان ویژگی های شهیدان دفاع مقدس بود. او شهیدانه زیست و به درجه رفیع شهادت نیز نایل شد. ولایتمداری و مقدم دانستن ولی فقیه بر هر چیز، ویژگی ای بود که همه شهدا از آن بهره مند بودند و در شهید جمهور نیز کاملاً برجسته بود.

وی ادامه داد: ساده زیستی شهید رییسی در مقام رییس جمهور و نفر اول اجرایی کشور، ویژگی برجسته ای بود که فقط در شهید رجایی سراغ داریم. شهید رییسی شخصی بود که گفتمان انقلاب را در مدیریت اجرایی کشور عملیاتی کرد و نشان داد، این گفتمان همچنان راهگشاست و می تواند کشور را به قله های پیشرفت برساند. گفتمانی که در عرصه های علمی و نظامی می تواند وعده صادق را رقم بزند و قدرت پوشالی دشمنان را به چالش بکشد و الگویی برای کشورهای آزاده و جبهه مقاومت باشد.

او بیان کرد: امروز شاهدیم با این سیره و روش، گره های چند ساله استان باز و با ایجاد زیرساخت های اساسی، مسیر پیشرفت و توسعه استان هموار شده است.

مهاجر گفت: در آستانه انتخابات هستیم و باید جایگزین رییس جمهور شهید توسط مردم انتخاب شود. بنابراین باید در انتخاب فرد اصلح دقت لازم را داشته باشیم.

وی بیان کرد: شهید رییسی در تراز یک مدیر انقلابی، معیاری برای انتخاب اصلح در انتخابات های پیش رو خواهد بود. بنابراین باید توجه و دقت کنیم تحت تاثیر تحریف، تخریب و شبهه افکنی هایی که در دستور کار دشمنان و معاندین است، قرار نگیریم.

پایان خبر ویکی سلامت

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "سیره شهدای خدمت باید توسط مسوولان ادامه یابد" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "سیره شهدای خدمت باید توسط مسوولان ادامه یابد"، کلیک کنید.