شمس آذر در برابر سپاهان کار سختی در پیش دارد

شمس آذر در برابر سپاهان کار سختی در پیش دارد

ویکی سلامت/قزوین یک کارشناس فوتبال گفت: با توجه به ادامه فشارهای روانی باخت شمس آذر مقابل پرسپولیس و انگیزه های سپاهان؛ بازی سختی پیش روی شمس آذر خواهد بود.

میراحسان میرزاده در گفت وگو با ویکی سلامت با نگاهی به بازی های آخرین روز لیگ برتر و وضعیت جدول رده بندی اظهار کرد: امروز بازی های مهمی انجام می شود و با توجه به یک امتیاز بیشتر پرسپولیس و شانس میزبانی این تیم، شانس های قهرمانی بیشتری برای پرسپولیس متصور هستیم، البته فوتبال قابل پیش بینی نیست و خیلی از جام ها و لیگ ها لحظه آخر نتیجه عجیبی را رقم زده اند.

این کارشناس فوتبال با اشاره به بازی سپاهان و شمس آذر قزوین ادامه داد: سپاهان و شمس آذر از لحاظ توان مالی با هم قابل قیاس نیستند، سپاهان باشگاهی است که 5 قهرمانی دارد و الان هم چند هفته ای است که به خوبی نتیجه می گیرد، از طرفی با فشاری که روی شمس آذر برای بازی با پرسپولیس بود باید گفت این فشار هنوز ادامه دارد و در آن بازی همه ایران چشم انتظار این موضوع بودند که شمس آذر شکل جدول را تغییر دهد ولی با 2 اشتباه فردی این اتفاق رقم نخورد.

وی بیان کرد: از طرفی سپاهان در قزوین به شمس آذر باخته است و علاوه بر به دست آوردن نتیجه مقابل این تیم تلاش برای با برد به پایان رساندن فصل نیز برای این تیم مهم است لذا شمس آذر کار سختی در اصفهان پیش رو دارد.

میرزاده گفت: باید به این موضوع توجه کنیم که کیفیت بازی ها و تیم ها امسال به طور قابل توجهی بهتر شده است و اگر صحبت از قهرمانی می کردیم همه روی سپاهان با خریدهای خوبش حساب ویژه ای باز می کردند که مهره های قابل توجهی داشت یا کسی باور نمی کرد تیم های شهرستانی بتوانند در جایگاه پنجم و ششم قرار بگیرند، حتی کمتر کسی فکر می کرد شمس آذر بتواند در لیگ بماند ولی دیدیم که پیش بینی ها درست نبود.

این کارشناس فوتبال خاطرنشان کرد: حتی در انتهای جدول می بینیم تلاش برای باقی ماندن در لیگ بسیار بالاست، صنعت نفت که سقوطش قطعی شده و الان استقلال خوزستان، فولاد و پیکان هر سه احتمال سقوط دارند و اگر بازی ها امروز به شکل ویژه ای پیش برود ترکیب انتهای جدول تغییر خواهند کرد.

وی در پایان اظهار کرد: امروز پیکان هم انگیزه های بالایی برای برد مقابل استقلال دارد و به طور کلی نتایج امروز قابل پیش بینی نیست در حالی که در لیگ گذشته تا 70 درصد نتیجه ها قابل پیش بینی بود، بدیهی است که هر قدر کیفیت لیگ بالاتر برود کیفیت های تیم ملی ما افزوده خواهد شد.

پایان خبر ویکی سلامت

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "شمس آذر در برابر سپاهان کار سختی در پیش دارد" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "شمس آذر در برابر سپاهان کار سختی در پیش دارد"، کلیک کنید.