شهادت بهترین سرانجام برای حجت الاسلام رییسی بود – خبرگزاری ویکی سلامت | اخبار ایران و جهان

شهادت بهترین سرانجام برای حجت الاسلام رییسی بود - خبرگزاری ویکی سلامت | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار ویکی سلامت، حجت الاسلام والمسلمین محمد صادقی بعدازظهر دوشنبه در مراسم گرامیداشت شهادت رییس جمهور و همراهانش اظهار کرد: اینکه تقدیر برای شهید رییسی طوری رقم بخورد که در ایام میلاد امام رضا (ع) و در حال خدمت به مردم به شهادت برسد نشانه ای از قبولی تمام مجاهدت ها، تلاش ها و خدمات این مرد بزرگ به درگاه خداوند متعال است.

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه اصفهان گفت: حجت الاسلام رییسی در طول عمر با برکت خود لحظه ای فراغت نداشت و دایماً در حال خدمت به مردم بود و رضای خداوند را سر لوحه کار خود قرار داده بود و در این را تمام سختی ها را به جان خرید و شهادت بهترین سرانجام برای چنین مجاهدی خستگی ناپذیر است.

وی با بیان اینکه اگر چه شهادت شخصیتی مانند حجت الاسلام رییسی ثلمه ای برای اسلام و کشور بود اما با وجود پربرکت ولی فقیه حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) هیچ خللی در اداره کشور و انقلاب نخواهد بود.

وی با اشاره به اینکه در کوران دوران آغاز انقلاب ما دیدیم در حالی که کشور درگیر جنگ بود و فتنه های منافقین در جای جای مملکت وجود داشت این کشور رییس جمهور، نخست وزیر و رییس قوه قضاییه و بسیاری از شخصیت های بزرگ انقلاب را از دست داد اما با وجود رهبری و هدایت شخصیت عظیم امام خمینی (ره) به عنوان ولی فقیه خللی در مسیر انقلاب و کشور ایجاد نشد و امروز هم دل ما به وجود امام خامنه ای گرم است و می بینیم که به برکت این مرد بزرگ کشور در آسایش و امنیت قرار دارد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "شهادت بهترین سرانجام برای حجت الاسلام رییسی بود – خبرگزاری ویکی سلامت | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "شهادت بهترین سرانجام برای حجت الاسلام رییسی بود – خبرگزاری ویکی سلامت | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.