صدور 71 هزار پروانه ساختمانی طرح نهضت ملی مسکن در فارس

صدور 71 هزار پروانه ساختمانی طرح نهضت ملی مسکن در فارس

ویکی سلامت/فارس مدیرکل راه و شهرسازی فارس گفت: پروانه ساختمانی 71 هزار واحد مسکونی در طرح بزرگ نهضت ملی مسکن صادر شده و پیشرفت فیزیکی 5 تا 90 درصد را دارند.

محمودرضا طالبان امروز، 26 فروردین با اعلام این خبر گفت: تعداد متقاضیان ثبت نام کننده نهضت ملی مسکن با احتساب طرح جوانی جمعیت 478 هزار نفر هستند که 168 هزار نفر آنان تایید نهایی شده اند.

وی اضافه کرد: تاکنون برای 103 هزار واحد مسکونی زمین تامین شده که در تلاش هستیم در نیمه اول سال 1403 این تعداد را به حدود 150 هزار واحد برسانیم.

طالبان بیان کرد: تعداد افرادی که تاکنون واریز وجه انجام داده اند 78 هزار نفر هستند که پروانه ساختمانی 71 هزار نفر تاکنون صادر شده و باقیمانده نیز تا پایان اردیبهشت دارای پروانه ساختمانی می شوند.

دبیر شورای مسکن استان فارس همچنین اظهار کرد: 50 هزار واحد مسکونی نیز در مراحل مختلف اجرای فونداسیون تا مرحله نازک کاری و نما هستند.

پایان خبر ویکی سلامت

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "صدور 71 هزار پروانه ساختمانی طرح نهضت ملی مسکن در فارس" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "صدور 71 هزار پروانه ساختمانی طرح نهضت ملی مسکن در فارس"، کلیک کنید.