عضو جوان هلال احمر بر بام آسیا ایستاد – خبرگزاری ویکی سلامت | اخبار ایران و جهان

عضو جوان هلال احمر بر بام آسیا ایستاد - خبرگزاری ویکی سلامت | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری ویکی سلامت، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی و رییس هیات هاکی استان با اعلام این خبر گفت: امیرمهدی میرزاخانی لژیونر اراکی و عضو جوان جمعیت هلال احمر استان مرکزی در بازی های آسیایی هاکی به میزبانی قزاقستان و انتخابی جهانی با زدن 24 گل عنوان برترین گلزن و بهترین بازیکن مسابقات را کسب کرد.

وی افزود: این ورزشکار بین المللی اراکی با کسب این عنوان همراه با تیم ملی هاکی ایران قهرمان آسیا نیز شد.

میرزاخانی آقای گل آسیا نیز گفت: در دیدار نهایی رقابت های قهرمانی آسیا، با شکست 7 بر 1 تیم مالزی، با پس گرفتن جام قهرمانی از مالزی، برای نهمین بار قهرمان هاکی آسیا شدیم که این موفقیت را به ملت ایران تبریک عرض می کنم.

وی تاکید کرد: امیدواریم با برنامه ریزی هدفمند و عملیاتی با حمایت وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک و همچنین هییت های استانی و با برگزاری اردوهای باکیفیت با تلاش کادر فنی و بازیکنان زبده تیم ملی بتوانیم در جام جهانی کرواسی مقام سومی خود در جهان را ارتقا دهیم.

آقای گل هاکی آسیا گفت: امیدوار است با حمایت مسیولین ارشد استان زمینه رشد و شکوفایی بیشتر ورزش هاکی با وجود پتانسیل و ظرفیت های بالای ورزشکاران این رشته در استان مرکزی فراهم شود و شاهد افتخارآفرینی هاکی بازان استان در سطوح ملی و بین المللی باشیم.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "عضو جوان هلال احمر بر بام آسیا ایستاد – خبرگزاری ویکی سلامت | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "عضو جوان هلال احمر بر بام آسیا ایستاد – خبرگزاری ویکی سلامت | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.