عطر بهار با «گلبانگ» رادیو ایران

عطر بهار با «گلبانگ» رادیو ایران

رادیو ایران به رسم هر سال در ایام نوروز برنامه «گلبانگ» را ساعت 15:00 تقدیم علاقه مندان می کند.

به گزارش گروه فرهتگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری ویکی سلامت، برنامه قدیمی و خاطره انگیز «گلبانگ» با اجرای مریم نشیبا امسال هم به مانند سال های گذشته در ایام نوروز همراه مخاطبان رادیو ایران خواهد بود.

ندا حاجی اسماعیلی تهیه کننده این برنامه ضمن تبریک سال نو افزود: خداوند را شاکریم که سالی دیگری با «گلبانگ» همراه مخاطبان رادیو ایران هستیم.

وی ادامه داد: در نوروز سعی خواهیم کرد با پخش هر چه بیشتر ترانه های در خواستی مخاطبان لحظات خاطره انگیزی را برای همراهان رادیو ایران رقم بزنیم.

همچنین شماره تلفن 22168013 و شماره پیامک رادیو ایران 30000900 راه های ارتباطی با مخاطبان در زمان پخش برنامه است و علاقه مندان می توانند ترانه های در خواستی خود را اعلام کنند.

گفتنی است «گلبانگ» با اجرای مریم نشیبا و به تهیه کنندگی ندا حاجی اسماعیلی و صدابرداری شیما اهدایی وند و هماهنگی جعفر دست انبویه در نوروز ساعت 15:00 از رادیو ایران موج اف ام ردیف 90 مگاهرتز و موج ای ام ردیف 558 کیلوهرتز پخش می شود

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "عطر بهار با «گلبانگ» رادیو ایران" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "عطر بهار با «گلبانگ» رادیو ایران"، کلیک کنید.