عکس | پنالتی استقلال در آزادی سوخت؟!

به گزارش خبرگزاری ویکی سلامت؛ استقلال در هفته بیست و نهم لیگ برتر با یک گل گل گهر سیرجان را شکست داد تا همچنان با اختلاف یک امتیاز نسبت به پرسپولیس صدرنشین در رده دوم جدول باقی بماند.

به گزارش ورزش سه، این دیدار که قضاوت آن بر عهده وحید کاظمی بود، در دقایق پایانی با یک صحنه مشکوک به پنالتی همراه شد، اما داور دستور به ادامه بازی داد تا آبی ها نتوانند اختلاف خود با حریف را به دو گل برساند.

2027722

2027723

در این صحنه که در دقیقه 82 مسابقه رخ داد، گوستاوو بلانکو در پی برخوردی با مدافع حریف سرنگون شد که آبی پوشان اعتقاد داشتند داور باید در سوت خود می دمید و یک ضربه پنالتی به سود آنها اعلام می کرد.

کارشناسان داوری به بررسی این صحنه پرداخته اند که نظرات آنها را در ادامه می خوانید:

ابراهیم میرزابیگی: بازیکن تیم گل گهر با هر دو دست بازیکن استقلال را می گیرد و مانع حرکت و چرخش او می شود. داور باید یک پنالتی به سود استقلال اعلام می کرد.

تورج حق وردی: مدافع با دو دست کمر مهاجم را گرفت و اجازه استفاده از توپ را به او نداد و همزمان هم توپ و هم زانوی مهاجم را زد. داور باید یک پنالتی به سود استقلال اعلام می کرد.

سعید علینژادیان: هیچگونه تخلفی از سوی بازیکن مدافع صورت نمی گیرد و یک چلنج نرمال فوتبالی بین دو بازیکن است. تصمیم داور در خصوص ادامه بازی صحیح بود.

258 258

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "عکس | پنالتی استقلال در آزادی سوخت؟!" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "عکس | پنالتی استقلال در آزادی سوخت؟!"، کلیک کنید.