قالیباف: برای شکست دشمن، باید خلاق، زمان شناس و مقاوم باشیم

در نشست مشترک نمایندگان و منتخبین مجلس با هییت دولت؛

قالیباف: برای شکست دشمن، باید خلاق، زمان شناس و مقاوم باشیم

رییس مجلس شورای اسلامی در نشست مشترک نمایندگان و منتخبین مجلس با هییت دولت با بیان اینکه شش ماه از نبرد طوفان الاقصی با همۀ جنایت های دشمن می گذرد، اما رژیم صهیونیستی به هیچ یک از اهداف خود نرسیده است، افزود: برای شکست دشمن، باید خلاق، زمان شناس و مقاوم باشیم.

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری ویکی سلامت؛ محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی در نشست مشترک نمایندگان و منتخبین مجلس شورای اسلامی با هییت دولت دقایقی قبل در محل سالن اجلاس سران آغاز شد.

رییس مجلس شورای اسلامی در ابتدای این نشست اظهارداشت: همۀ تحلیل های جهانی به قبل و بعد از طوفان الاقصی تقسیم می شود؛ شکست رژیم صهیونیستی ترمیم نخواهد شد.

وی با بیان اینکه شش ماه از نبرد طوفان الاقصی با همۀ جنایت های دشمن می گذرد، اما رژیم صهیونیستی به هیچ یک از اهداف خود نرسیده است، افزود: برای شکست دشمن، باید خلاق، زمان شناس و مقاوم باشیم.

قالیباف گفت: فرصت خدمت به سرعت از دست مسیولان می رود و این ماییم که باید آن را مغتنم بشمریم.

در حال بروزرسانی…

 

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "قالیباف: برای شکست دشمن، باید خلاق، زمان شناس و مقاوم باشیم" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "قالیباف: برای شکست دشمن، باید خلاق، زمان شناس و مقاوم باشیم"، کلیک کنید.