لیگ قهرمانان آسیا| شکست خانگی سنگین سپاهان برابر الهلال

لیگ قهرمانان آسیا| شکست خانگی سنگین سپاهان برابر الهلال

سپاهان در مقابل هواداران خودی شکست سنگینی را برابر الهلال متحمل شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری ویکی سلامت، تیم های سپاهان و الهلال عربستان در چارچوب دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 19:30 در ورزشگاه نقش جهان به مصاف هم رفتند و در نهایت الهلال 3 بر یک برنده شد. 

داور: احمد العلی

اخطار: محمد کریمی و رامین رضاییان (سپاهان) ؛ مالکوم (الهلال)

اخراج: محمد دانشگر (سپاهان)

گل ها: رامین رضاییان (37) (سپاهان) ؛ مالکوم (57)، الکساندر میتروویچ (3 90) و عبدالله الحمدان (6 90) (الهلال)

ترکیب سپاهان: پیام نیازمند، میلاد زکی پور، محمد دانشگر، سیاوش یزدانی، رامین رضاییان، برایان دابو، محمد کریمی، محمد قربانی،، فرشاد احمدزاده (70- رضا اسدی) (80- امید نورافکن)، رضا شکاری (60- علی اصغر اعرابی) و شهریار مغانلو (70- عیسی عباس).

ترکیب الهلال: یاسین بونو، علی البلیهی، حسان تمبکتی، سعود عبدالحمید، یاسر الشهرانی (71- محمد البریک)، محمد کانو (71- عبدالله الحمدان)، روبن نوس، سرگیی میلینکوویچ ساویچ، مالکوم، سالم الدوساری و الکساندر میتروویچ.

سپاهان در نیمه نخست بازی حساب شده ای انجام داد و مزد آن را با گل رمین رضاییان گرفت. در نیمه دوم هم سپاهان بازی خوبی انجام داد و خلق موقعیت های متعددی داشت اما فرصت سوزی هایی که صورت گرفت فرصت را به الهلال داد تا گل خورده را جبران کند. اخراج محمد دانشگر شرایط را برای سپاهان سخت کرد و در وقت های اضافی الکساندر میتروویچ گل برتری را برای الهلال به ثمر رساند. این پایان کار نبود و الهلال توانست به وسیله عبدالله الحمدان به گل سوم برسد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "لیگ قهرمانان آسیا| شکست خانگی سنگین سپاهان برابر الهلال" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "لیگ قهرمانان آسیا| شکست خانگی سنگین سپاهان برابر الهلال"، کلیک کنید.