مادر شهیدان نیکبخت آسمانی شد

مادر شهیدان نیکبخت آسمانی شد

به گزارش ویکی سلامت از مازندران، اسوه صبر و پاکدامنی حاجیه خانم صبح گل جعفری مادر بزرگوار شهیدان والامقام تقی و موسی نیکبخت دعوت حق را لبیک گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.
پیکر مطهر مادر شهیدان والامقام نیکبخت ساعت 9 صبح روز شنبه 26 اسفندماه در روستای بزرگ بیشه محله فریدونکنار تشییع و درجوار فرزندان شهیدش به خاک سپرده می شود.
شهید تقی نیکبخت از شهدای فرهنگی یکم فروردین 1337، در شهرستان فریدونکنار به دنیا آمد. به عنوان سرباز ارتش در جبهه حضور یافت و شانزدهم اردیبهشت 1361، در خرمشهر به درجه رفیع شهادت نایل آمد.

شهید موسی نیکبخت متولد سوم فروردین 1351 در فریدونکنار بدنیا آمد بعنوان بسیجی در جبهه حضور یافت و بیستم بهمن ماه 1365 در منطقه شلمچه به درجه رفیع شهادت نایل آمد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران در پی درگذشت مادر شهیدان والامقام نیکبخت مرحومه حاجیه خانم « صبح گل جعفری» مادر صبور و فداکار شهیدان والامقام « تقی و موسی نیکبخت» پیامی صادر کرد و افزود:آن بانوی مکرمه، سال های عمر با برکت خویش را در سایه سار قرآن کریم و حب اهل بیت عصمت و طهارت (ع) و تربیت فرزندانی متعهد و صالح سپری کرد.

کهنسال افزود: اینجانب مصیبت درگذشت مادر فداکار و مقاوم شهیدان والامقام « تقی و موسی نیکبخت» به جامعه بزرگ ایثارگری به ویژه خانواده بزرگوارش تسلیت و تعزیت عرض می نمایم. از خداوند بزرگ برای آن فقیده سعیده رحمت واسعه الهی و همنشینی با حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علی ها) و فرزندان شهیدش مسیلت دارم.
سعید کهن سال

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "مادر شهیدان نیکبخت آسمانی شد" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "مادر شهیدان نیکبخت آسمانی شد"، کلیک کنید.