مسیول واحد نقلیه شهرداری شهرکرد: 8 دستگاه ماشین آلات جدید خریداری شد

مسیول واحد نقلیه شهرداری شهرکرد: 8 دستگاه ماشین آلات جدید خریداری شد

به گزارش خبرگزاری ویکی سلامت استان چهارمحال وبختیاری، بابک احمدی اظهارداشت: در حال حاضر 8 دستگاه جدید ماشین آلات جهت خدمات دهی بهتر در حوزه خدمات شهری و عمرانی خریداری شد.

وی افزود: 3 دستگاه کامیونت فوتون ام فور(M4) زباله کش با 7 میلیارد و 800 میلیون تومان اعتبار، یک دستگاه فلاسک آسفالت با یک میلیارد و 700 میلیون تومان اعتبار و خرید یک دستگاه بیل بکهو با حدود 4 میلیارد و 200 میلیون تومان اعتبار خریداری شد.

مسیول واحد نقلیه و موتوری شهرداری شهرکرد بیان کرد: همچنین یک دستگاه بیل چرخ لاستیکی TW210 با 9 میلیارد و 600 میلیون تومان اعتبار و 2 دستگاه کامیون 1927 با 9 میلیارد و 374 میلیون تومان اعتبار نیز خریداری شد.

احمدی ادامه داد: تلاش می شود تا 3 دستگاه کامیونت فوتون ام فور، دستگاه فلاسک آسفالت و 2 دستگاه کامیون 1927 تا پایان امسال تحویل شود و بیل بهکو و بیل چرخ لاستیکی در سال آینده تحویل می شود.

46

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "مسیول واحد نقلیه شهرداری شهرکرد: 8 دستگاه ماشین آلات جدید خریداری شد" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "مسیول واحد نقلیه شهرداری شهرکرد: 8 دستگاه ماشین آلات جدید خریداری شد"، کلیک کنید.