نسل جدید نویسندگان حوزه ادبیات پایداری تربیت شوند

نسل جدید نویسندگان حوزه ادبیات پایداری تربیت شوند

مدیرکل تشکل های ایثارگری و مشارکت های مردمی بنیاد شهید و امور ایثارگران در بازدید از غرفه نشر شاهد در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، گفت: کتاب های اسنادی و مرجع نشر شاهد که برگرفته ازآثار بجا مانده شهدای عزیز و ایثارگران است در بازار نشر منحصر بفرد هستند.

به گزارش ویکی سلامت، رحیم نریمانی، تربیت نسل جدیدی از نویسندگان حوزه ادبیات پایداری، دفاع مقدس و ایثار و شهادت را مورد تاکید قرارداد و گفت: امروز درکنار حمایت و صیانت از نویسندگان پیشکسوت حوزه ایثار و شهادت باید در سازماندهی، توانمند سازی و حمایت همه جانبه از نویسندگان جوان و خوش ذوق نیز برنامه ریزی کرد.
مدیرکل تشکل های ایثارگری و مشارکت های مردمی بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به سمت وسوی مسیله محوری در کنار موضوع محوری در مفاهیم کتاب های نشر شاهد، گفت: باید در کنار توجه به ذایقه مخاطبان کتاب های نشر شاهد به مسایل روز جامعه نیز پاسخ دهد و آثار بجا مانده از شهدای عزیز همچنین ظرفیت را برای بنیاد شهید و امور ایثارگران فراهم کرده است.
نریمانی سوژه یابی، تداوم و تولید کتاب های مرجع و اسنادی، عرضه مناسب و گسترده کتاب های نشر شاهد را مورد تاکید قرار داد و افزود: نشر شاهد تاریخچه ای ارزشمند، موفق وبا افتخار دارد و قدمت این نشر موجب بالندگی و ارزش آفرینی این انتشارات شده است.
مدیرکل تشکل های ایثارگری و مشارکت های مردمی بنیاد شهید و امور ایثارگران اهتمام بیشتر در تقویت مزیت های رقابتی نشر شاهد را خواستار شد.
پایان خبر ویکی سلامت

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نسل جدید نویسندگان حوزه ادبیات پایداری تربیت شوند" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نسل جدید نویسندگان حوزه ادبیات پایداری تربیت شوند"، کلیک کنید.