نصرالله: سپاه پاسداران حامی واقعی جریان های مقاومت در منطقه است

نصرالله: سپاه پاسداران حامی واقعی جریان های مقاومت در منطقه است

نصرالله: سپاه پاسداران حامی واقعی جریان‌های مقاومت در منطقه است

به گزارش گروه سیاست و جهان خبرگزاری علم و فناوری ویکی سلامت؛ سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان امروز بعدازظهر در سخنرانی تلویزیونی با اشاره به اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، پشتیبان واقعی تمامی جریان های مقاومت در فلسطین، لبنان و منطقه است، گفت: امروز آنچه منطقه و جهان را به خود مشغول کرده، مسیله فلسطین و تجاوزاتی است که علیه ملت این کشور صورت می گیرد.

دبیر کل حزب الله صبر 130 روزه مقاومت فلسطین در غزه در برابر رژیم صهیونیستی را «اسطوره ای» دانست و تاکید کرد: صبر مقاومت، به مرز اعجاز رسیده است و چنین صبر و استقامتی در تاریخ نظیر ندارد.

وی افزود: کاری که ما در لبنان در حمایت از غزه انجام می دهیم، پاسخی صادقانه به مسیولیت اخلاقی و مذهبی است که بر دوش هر یک از ما گذاشته شده است.

سیدحسن نصرالله با اشاره به آغاز قتل عام ها و تجاوزات اسراییل از سال 1948، اسراییل را منشا بحران در منطقه دانست و اظهارکرد: «اسراییل قوی» تهدیدی برای منطقه است و «اسراییل بازدارنده و ترسیده» وضعیت کمتر خطرناکی را به همراه دارد.

دبیرکل حزب الله لبنان همچنین گفت: با توجه به آنچه در غزه می گذرد، منافع ملی لبنان، سوریه، اردن و مصر ایجاب می کند که «اسراییل» شکست خورده و شکسته از این نبرد بیرون بیاید.

وی بیان کرد: گشودن جبهه لبنان با اشغالگری در درجه اول برای جلوگیری از پیروزی «اسراییل» است و در جهت منافع ملی لبنان است.

 

این خبر در حال بروزرسانی است…

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نصرالله: سپاه پاسداران حامی واقعی جریان های مقاومت در منطقه است" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نصرالله: سپاه پاسداران حامی واقعی جریان های مقاومت در منطقه است"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه